Persuasive Advertising; J Armstrong, J Scott Professor Armstrong; 2010
Helt ny
Persuasive Advertising; J Armstrong, J Scott Professor Armstrong; 2010
Helt ny

Persuasive AdvertisingUpplaga 2010

av J Armstrong, J Scott Professor Armstrong

  • Upplaga: 2010e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9781403913432
  • Sidor: 388 st
  • Förlag: Palgrave USA
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Written by a leading authority, this book is a comprehensive and definitive guide to advertising that incorporates a vast amount of research and expert opinion. It draws upon the evidence to establish principles that can be applied to achieve successful and effective advertising and evaluates all of the relevant attributes and aspects of this.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Persuasive Advertising (2010)

I maj 2010 släpptes boken Persuasive Advertising skriven av J Armstrong, J Scott Professor Armstrong. Det är den 2010e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 388 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave USA.

Köp boken Persuasive Advertising på Studentapan och spara pengar.

Referera till Persuasive Advertising (Upplaga 2010)

Harvard

Armstrong, J. & Armstrong, J. S. P. (2010). Persuasive Advertising. 2010:e uppl. Palgrave USA.

Oxford

Armstrong, J & Armstrong, J Scott Professor, Persuasive Advertising, 2010 uppl. (Palgrave USA, 2010).

APA

Armstrong, J., & Armstrong, J. S. P. (2010). Persuasive Advertising (2010:e uppl.). Palgrave USA.

Vancouver

Armstrong J, Armstrong JSP. Persuasive Advertising. 2010:e uppl. Palgrave USA; 2010.