One-to-One Marketing - Filosofi och metod; Ola Feurst; 1999
One-to-One Marketing - Filosofi och metod; Ola Feurst; 1999

One-to-One Marketing - Filosofi och metod Upplaga 1

av Ola Feurst

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789147044566
  • Sidor: 248 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas. Läs mer Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000. Om författarna Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om One-to-One Marketing - Filosofi och metod (1999)

I oktober 1999 släpptes boken One-to-One Marketing - Filosofi och metod skriven av Ola Feurst. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 248 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken One-to-One Marketing - Filosofi och metod på Studentapan och spara pengar.

Referera till One-to-One Marketing - Filosofi och metod (Upplaga 1)

Harvard

Feurst, O. (1999). One-to-One Marketing - Filosofi och metod. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Feurst, Ola, One-to-One Marketing - Filosofi och metod, 1 uppl. (Liber, 1999).

APA

Feurst, O. (1999). One-to-One Marketing - Filosofi och metod (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Feurst O. One-to-One Marketing - Filosofi och metod. 1:a uppl. Liber; 1999.

Köp boken

109 kr