När kommunikationen avgör : tio fall ur verkligheten; Hans-Olof Karlsson; 2009
2 säljare

När kommunikationen avgör : tio fall ur verkligheten Upplaga 1

av Hans-Olof Karlsson
Den här kursboken i medie- och kommunikationsvetenskap vill tillföra ett praktiskt perspektiv i en annars ganska teoretisk utbildning. Författaren har samlat ett tiotal praktiska kommunikationscase från näringsliv och offentlig verksamhet, till exempel stormen Gudrun och försöket med trängselskatt i Stockholm. Här finns exempel på krishantering, varumärkesbyggande och informationskampanjer. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Den här kursboken i medie- och kommunikationsvetenskap vill tillföra ett praktiskt perspektiv i en annars ganska teoretisk utbildning. Författaren har samlat ett tiotal praktiska kommunikationscase från näringsliv och offentlig verksamhet, till exempel stormen Gudrun och försöket med trängselskatt i Stockholm. Här finns exempel på krishantering, varumärkesbyggande och informationskampanjer. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2009
ISBN: 9789172276093
Förlag: Norstedts Akademiska Förlag
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 188 st
Den här kursboken i medie- och kommunikationsvetenskap vill tillföra ett praktiskt perspektiv i en annars ganska teoretisk utbildning. Författaren har samlat ett tiotal praktiska kommunikationscase från näringsliv och offentlig verksamhet, till exempel stormen Gudrun och försöket med trängselskatt i Stockholm. Här finns exempel på krishantering, varumärkesbyggande och informationskampanjer. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Den här kursboken i medie- och kommunikationsvetenskap vill tillföra ett praktiskt perspektiv i en annars ganska teoretisk utbildning. Författaren har samlat ett tiotal praktiska kommunikationscase från näringsliv och offentlig verksamhet, till exempel stormen Gudrun och försöket med trängselskatt i Stockholm. Här finns exempel på krishantering, varumärkesbyggande och informationskampanjer. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Begagnad bok
139 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
139 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar