Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878; Erik Groth; 2002
Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878; Erik Groth; 2002

Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878

av Erik Groth

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789189020221
  • Sidor: 143 st
  • Förlag: Högskolan Dalarna
  • Språk: Svenska

Om boken

2002 släpptes boken Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878 skriven av Erik Groth. Den är skriven på svenska och består av 143 sidor. Förlaget bakom boken är Högskolan Dalarna.

Köp boken Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878

Harvard

Groth, E. (2002). Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878. Högskolan Dalarna.

Oxford

Groth, Erik, Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878 (Högskolan Dalarna, 2002).

APA

Groth, E. (2002). Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878. Högskolan Dalarna.

Vancouver

Groth E. Mot en utvidgad lärarroll: en studie av skolkultur och inre styrning i fem grundskolorKultur och lärande, ISSN 1403-6878. Högskolan Dalarna; 2002.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.