Mediedrev : så överlever du; Karl-Ola Nilsson, Fredrik Runsiö; 2008

Mediedrev : så överlever du Upplaga 1

av Karl-Ola Nilsson, Fredrik Runsiö
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Boken Mediedrev ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Boken riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson och Fredrik Runsiö, som båda arbetade på Kommunals informationsavdelning när förbundet utsattes för en hårdhänt granskning efter strejken 2003.
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Boken Mediedrev ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Boken riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson och Fredrik Runsiö, som båda arbetade på Kommunals informationsavdelning när förbundet utsattes för en hårdhänt granskning efter strejken 2003.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2008
ISBN: 9789163180071
Förlag: Blue Media
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 140 st
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Boken Mediedrev ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Boken riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson och Fredrik Runsiö, som båda arbetade på Kommunals informationsavdelning när förbundet utsattes för en hårdhänt granskning efter strejken 2003.
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Boken Mediedrev ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Boken riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson och Fredrik Runsiö, som båda arbetade på Kommunals informationsavdelning när förbundet utsattes för en hårdhänt granskning efter strejken 2003.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)