Mass communication theory : an introduction; Denis McQuail; 1994
Mass communication theory : an introduction; Denis McQuail; 1994

Mass communication theory : an introductionUpplaga 3

av Denis McQuail

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780803977846
  • Sidor: 448 st
  • Förlag: Sage
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

The fully revised edition of this successful textbook has been comprehensively rewritten to take account of recent theory and research and to improve the accessibility of the text. The book provides a nontechnical introduction to the range of approaches to understanding mass communication. It offers an integrated treatment of the major components of mass communication - the sender, the message and the audience - and encompasses the various forms of mass communication in contemporary societies including television, radio, newspapers, film, music and new communication technologies. Throughout, Denis McQuail shows how theories of mass communication relate to the understanding of society as a whole.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Mass communication theory : an introduction (1994)

1994 släpptes boken Mass communication theory : an introduction skriven av Denis McQuail. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 448 sidor. Förlaget bakom boken är Sage.

Köp boken Mass communication theory : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Mass communication theory : an introduction (Upplaga 3)

Harvard

McQuail, D. (1994). Mass communication theory : an introduction. 3:e uppl. Sage.

Oxford

McQuail, Denis, Mass communication theory : an introduction, 3 uppl. (Sage, 1994).

APA

McQuail, D. (1994). Mass communication theory : an introduction (3:e uppl.). Sage.

Vancouver

McQuail D. Mass communication theory : an introduction. 3:e uppl. Sage; 1994.