Marknadsföring för alla sinnen; Andreas A. Eklund, Miralem Helmefalk; 2022
Marknadsföring för alla sinnen; Andreas A. Eklund, Miralem Helmefalk; 2022

Marknadsföring för alla sinnen Upplaga 1

av Andreas A. Eklund, Miralem Helmefalk

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9789144137247
  • Sidor: 223 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

I den här boken beskrivs sinnesmarknadsföring, digitalisering och nya tekniska lösningar för produkter, varumärken och servicemiljöer, i fysiska såväl som digitala sammanhang. Författarna diskuterar även etik och moral samt framtida trender, såsom artificiell intelligens, ur ett sinnesmarknadsföringsperspektiv. Känner du hur information och budskap av alla de slag kryper allt närmare? In under skinnet och upp i ansiktet utan att vi kan värja oss? I takt med digitaliseringens framfart förändras marknadsföringen av produkter, varumärken och servicemiljöer. De mänskliga sinnenas roll att samla in och tolka information kompletteras alltmer av teknik när vi konsumerar varor och tjänster. För varje dag som går tillkommer ny teknik i vår vardag, nya sensorer som kommer allt närmare våra fysiska kroppar, och vi blir alltmer uppkopplade, på gott och ont. Tanken med boken är att föra samman två etablerade områden – mänskliga sinnen och digitala tekniker – ur ett marknadsföringsperspektiv. Studenter och praktiker placerar sig allt oftare och mer medvetet i spänningsfältet mellan sinnena och det digitala. Denna skärningspunkt är inte alltid enkel att fånga, men när det lyckas är det värt besväret!

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring för alla sinnen (2022)

I augusti 2022 släpptes boken Marknadsföring för alla sinnen skriven av Andreas A. Eklund, Miralem Helmefalk. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 223 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Marknadsföring för alla sinnen på Studentapan och spara uppåt 49% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till Marknadsföring för alla sinnen (Upplaga 1)

Harvard

Eklund, A. A. & Helmefalk, M. (2022). Marknadsföring för alla sinnen. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Eklund, Andreas A. & Helmefalk, Miralem, Marknadsföring för alla sinnen, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2022).

APA

Eklund, A. A., & Helmefalk, M. (2022). Marknadsföring för alla sinnen (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Eklund AA, Helmefalk M. Marknadsföring för alla sinnen. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2022.

Köp boken

199 kr
392 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!