Marknadsföring, fakta- och övningsbok; Stefan Fürst, Lasse Siggelin; 2013
Marknadsföring, fakta- och övningsbok; Stefan Fürst, Lasse Siggelin; 2013

Marknadsföring, fakta- och övningsbok Upplaga 1

av Stefan Fürst, Lasse Siggelin

4.5 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9789140674708
  • Sidor: 432 st
  • Förlag: Gleerups Utbildning AB
  • Format: Kartongbok
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring är ett läromedel för kursen med samma namn. Marknadsföring, fakta- och övningsbok innehåller sju teman: Alla marknadsför sig Allt börjar med marknadsplanen Att samla in information Nulägesanalys Mål och affärsidé Marknadsstrategier Fyra P:n – marknadsförarens verktygslåda Läromedlet handlar om strategier, omvärldsanalyser, teorier och trender. Utifrån marknadsplanen som central guide genom läromedlet lär sig eleverna hur en marknadsförare av idag tänker. De får följa företaget Rågugnen och se hur det marknadsför och synliggör sig på en marknad med höga krav. Marknadsföring är en kombinerad fakta- och övningsbok som behandlar marknadsföringens historia, lagar och andra bestämmelser, etik och hållbar utveckling, marknadskommunikation och olika analysmetoder. Här diskuteras även sociala medier och e-handel samt marknadsföring ur ett internationellt perspektiv. Marknadsföring i korthet: • kombinerad fakta- och övningsbok • strukturerat läromedel med marknadsplanen som kärna • ett läromedel fullt med inslag av aktuellt marknadstänk

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring, fakta- och övningsbok (2013)

I juli 2013 släpptes boken Marknadsföring, fakta- och övningsbok skriven av Stefan Fürst, Lasse Siggelin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 432 sidor. Förlaget bakom boken är Gleerups Utbildning AB som har sitt säte i Malmö.

Köp boken Marknadsföring, fakta- och övningsbok på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsföring, fakta- och övningsbok (Upplaga 1)

Harvard

Fürst, S. & Siggelin, L. (2013). Marknadsföring, fakta- och övningsbok. 1:a uppl. Gleerups Utbildning AB.

Oxford

Fürst, Stefan & Siggelin, Lasse, Marknadsföring, fakta- och övningsbok, 1 uppl. (Gleerups Utbildning AB, 2013).

APA

Fürst, S., & Siggelin, L. (2013). Marknadsföring, fakta- och övningsbok (1:a uppl.). Gleerups Utbildning AB.

Vancouver

Fürst S, Siggelin L. Marknadsföring, fakta- och övningsbok. 1:a uppl. Gleerups Utbildning AB; 2013.

Köp boken

189 kr