Marketing communications; John Egan; 2023
Marketing communications; John Egan; 2023

Marketing communicationsUpplaga 4

av John Egan

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2023
  • ISBN: 9781529781212
  • Sidor: 432 st
  • Förlag: SAGE
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing Communications is a highly popular textbook which introduces students to the different marketing communications tools, theories and strategies in an easy-to-read way. This fourth edition: Includes updates on how the Covid-19 pandemic has affected the marketing/advertising industries Features new case studies from companies and brands such as Amazon, Burger King, Facebook and John Lewis Covers timely topics such as online retailers, social media networks (e.g. TikTok), social media influencers and marketing ethics This textbook is essential reading for students studying marketing communications or a related topic. John Egan is Professor of Marketing at Regent?s University, London.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing communications (2023)

2023 släpptes boken Marketing communications skriven av John Egan. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 432 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE.

Köp boken Marketing communications på Studentapan och spara uppåt 21% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing communications (Upplaga 4)

Harvard

Egan, J. (2023). Marketing communications. 4:e uppl. SAGE.

Oxford

Egan, John, Marketing communications, 4 uppl. (SAGE, 2023).

APA

Egan, J. (2023). Marketing communications (4:e uppl.). SAGE.

Vancouver

Egan J. Marketing communications. 4:e uppl. SAGE; 2023.