Marketing; Warren J. Keegan, Sandra Ernst Moriarty, Thomas R. Duncan; 1992
Marketing; Warren J. Keegan, Sandra Ernst Moriarty, Thomas R. Duncan; 1992

Marketing

av Warren J. Keegan, Sandra Ernst Moriarty, Thomas R. Duncan

  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9780137197170
  • Sidor: 904 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

Covering the basic principles of marketing, this text presents and explains the actual marketing plan for the Honda Accord. Integrating international marketing concepts, it includes chapters on marketing communications, personal selling, advertising, sales promotion and direct marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (1992)

1992 släpptes boken Marketing skriven av Warren J. Keegan, Sandra Ernst Moriarty, Thomas R. Duncan. Den är skriven på engelska och består av 904 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing

Harvard

Keegan, W. J., Moriarty, S. E. & Duncan, T. R. (1992). Marketing. Prentice Hall.

Oxford

Keegan, Warren J., Moriarty, Sandra Ernst & Duncan, Thomas R., Marketing (Prentice Hall, 1992).

APA

Keegan, W. J., Moriarty, S. E., & Duncan, T. R. (1992). Marketing. Prentice Hall.

Vancouver

Keegan WJ, Moriarty SE, Duncan TR. Marketing. Prentice Hall; 1992.

Köp boken

169 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!