Market-based management; Roger J. Best; 2014
Begagnad
-59%
Market-based management; Roger J. Best; 2014
Begagnad
-59%

Market-based managementUpplaga 6

av Roger J. Best

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9781292020396
  • Sidor: 512 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in marketing management or marketing strategy. A focus on how marketing performance, profitability, and strategies affect profit. Measuring performance and profitability in marketing is becoming more and more important in the business world. Best focuses on marketing performance, and profitability, and the role marketing strategies play in building the profits of a business. This edition further builds on the metrics and analytics focus, while incorporating the rise of technology in marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Market-based management (2014)

2014 släpptes boken Market-based management skriven av Roger J. Best. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 512 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Market-based management på Studentapan och spara uppåt 59% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Market-based management (Upplaga 6)

Harvard

Best, R. J. (2014). Market-based management. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Best, Roger J., Market-based management, 6 uppl. (Pearson, 2014).

APA

Best, R. J. (2014). Market-based management (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Best RJ. Market-based management. 6:e uppl. Pearson; 2014.