Managing Media Companies : Harnessing Creative Value; Annet Aris, Jacques Bughin; 2009
Managing Media Companies : Harnessing Creative Value; Annet Aris, Jacques Bughin; 2009

Managing Media Companies : Harnessing Creative Value Upplaga 1

av Annet Aris, Jacques Bughin

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780470713952
  • Sidor: 400 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The authors of this book have made an in depth study of the strategies and management practices of leading media companies and have identified the core competences media companies need to have to win in the new world. The book is strongly focused on applicability and combines long standing best practice principles with innovative approaches for staying ahead. It systematically discusses competences needed in each of the key functional areas in the media companies drawing on examples from all main media sectors.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Managing Media Companies : Harnessing Creative Value (2009)

I april 2009 släpptes boken Managing Media Companies : Harnessing Creative Value skriven av Annet Aris, Jacques Bughin. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 400 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Managing Media Companies : Harnessing Creative Value på Studentapan och spara uppåt 43% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Managing Media Companies : Harnessing Creative Value (Upplaga 1)

Harvard

Aris, A. & Bughin, J. (2009). Managing Media Companies : Harnessing Creative Value. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Aris, Annet & Bughin, Jacques, Managing Media Companies : Harnessing Creative Value, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2009).

APA

Aris, A., & Bughin, J. (2009). Managing Media Companies : Harnessing Creative Value (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Aris A, Bughin J. Managing Media Companies : Harnessing Creative Value. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2009.

Köp boken

475 kr
831 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!