Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2020 släpptes boken Managing innovation : integrating technological, market and organizational change skriven av Joseph Tidd. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 624 sidor. Förlaget bakom boken är Wiley.
Köp boken Managing innovation : integrating technological, market and organizational change på Studentapan och spara uppåt 16% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 8 recensioner från verifierade användare
4.6 (8)
8 recensioner
Erika
Vällingby
Otroligt intressant om innovation!
Pavlos
Malmö
Bra och tydligt beskriven
Cathrine
Bromma
Väldigt mycket information, på gott och på ont! Krävdes fokus för att ta sig igenom boken.
Gabriel
Eskilstuna
Väldigt bra bok med ett tydligt innehåll, lätt att följa och hjälpsam i kursen!
Isak
Kvicksund
allt du behöver kunna om ämnet
Leo
Arnemark
En bok som användes flitigt under mina studer i ämnen kopplade emot innovation och strategisk affärsutveckling.