Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling; Lars Sörqvist; 1998
Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling; Lars Sörqvist; 1998

Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling

av Lars Sörqvist

  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9789144008431
  • Sidor: 170 st
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Språk: Svenska

Om boken

1998 släpptes boken Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling skriven av Lars Sörqvist. Den är skriven på svenska och består av 170 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur som har sitt säte i Lund.

Köp boken Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling

Harvard

Sörqvist, L. (1998). Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling. Studentlitteratur.

Oxford

Sörqvist, Lars, Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling (Studentlitteratur, 1998).

APA

Sörqvist, L. (1998). Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling. Studentlitteratur.

Vancouver

Sörqvist L. Kvalitetsbristkostnader: ett hjälpmedel för verksamhetsutveckling. Studentlitteratur; 1998.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.