Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö; Philip Kotler; 2003
Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö; Philip Kotler; 2003

Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö Upplaga 1

av Philip Kotler

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789172411043
  • Sidor: 205 st
  • Förlag: Optimal Förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

80 begrepp som du behöver kunna! Marknadsföringens mest respekterade man, Philip Kotler, väljer ut och undersöker de mest betydelsefulla koncepten som råder idag och i framtiden. Han erbjuder färska och stimulerande angreppssätt i hur marknadsföringen förändras och hur marknadsförare måste förändras med den. Kotler belyser åttio av marknadsföringens grundkoncept och delar med sig av sin fyrtioåriga karriär. Han beskriver ämnen som profilering, empirisk marknadsföring, kundrelaterad företagsledning, etik, positionering och trender. PHILIP KOTLER är känd som "pappan till modern marknadsföring" och professor i internationell marknadsföring vid Northwestern Universitys Kellogg School of Management, som har ett av världens främsta utbildningsprogram för marknadsföring. Han är också författare till tjugofem böcker och konsult åt olika organisationer samt ledande företag som IBM, General Electric, Bank of America, AT&T och Michelin.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö (2003)

I juni 2003 släpptes boken Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö skriven av Philip Kotler. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 205 sidor. Förlaget bakom boken är Optimal Förlag.

Köp boken Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö (Upplaga 1)

Harvard

Kotler, P. (2003). Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö. 1:a uppl. Optimal Förlag.

Oxford

Kotler, Philip, Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö, 1 uppl. (Optimal Förlag, 2003).

APA

Kotler, P. (2003). Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö (1:a uppl.). Optimal Förlag.

Vancouver

Kotler P. Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö. 1:a uppl. Optimal Förlag; 2003.

Köp boken

139 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!