International Marketing Strategy; Isobel Doole, Robin Lowe; 2008
International Marketing Strategy; Isobel Doole, Robin Lowe; 2008

International Marketing Strategy Upplaga 5

av Isobel Doole, Robin Lowe

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9781844807635
  • Sidor: 480 st
  • Förlag: Cengage Learning
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The fifth edition of this best selling text, International Marketing Strategy, has been revised and updated and, as ever, offers a perceptive, practical and up-to-date look into the ever-changing world of international marketing. All the cases and illustrations have been revised and there is much new material on emerging markets, in particular China, India and Eastern Europe. International Marketing Strategy is arranged into 3 clear parts analysis, strategy development and implementation. This tried and tested structure emphasises the importance of developing the skills, aptitude and awareness needed to make a manager successful in a global and diverse market place.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om International Marketing Strategy (2008)

2008 släpptes boken International Marketing Strategy skriven av Isobel Doole, Robin Lowe. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 480 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning som har sitt säte i Boston.

Köp boken International Marketing Strategy på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till International Marketing Strategy (Upplaga 5)

Harvard

Doole, I. & Lowe, R. (2008). International Marketing Strategy. 5:e uppl. Cengage Learning.

Oxford

Doole, Isobel & Lowe, Robin, International Marketing Strategy, 5 uppl. (Cengage Learning, 2008).

APA

Doole, I., & Lowe, R. (2008). International Marketing Strategy (5:e uppl.). Cengage Learning.

Vancouver

Doole I, Lowe R. International Marketing Strategy. 5:e uppl. Cengage Learning; 2008.

Köp boken

155 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!