Influence; obert Cialdini; 2000
Influence; obert Cialdini; 2000

Influence Upplaga 4

av obert Cialdini

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780321011473
  • Sidor: 262 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Over a quarter million copies sold! How does this information make you feel about the book? If, even for a moment, you thought that a proven and popular book might be the one you were interested in, you may have been persuaded by a potent principle of influencein this case, the principle of social proof. Have you ever found yourself saying yes to a telemarketer or to a child selling candy and then wonder why you have just agreed to subscribe to a magazine that you really aren't interested in or to buy a candy bar that you really don't want? In this revised, updated, and expanded book, not only will you find out what techniques were used to get you to say yes, but you will also learn some worthwhile ways to defend yourself from future requests.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Influence (2000)

I juni 2000 släpptes boken Influence skriven av obert Cialdini. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 262 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Influence på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Influence (Upplaga 4)

Harvard

Cialdini, obert (2000). Influence. 4:e uppl. Pearson.

Oxford

Cialdini, obert, Influence, 4 uppl. (Pearson, 2000).

APA

Cialdini, obert. (2000). Influence (4:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Cialdini obert. Influence. 4:e uppl. Pearson; 2000.

Köp boken

179 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!