Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure; Michael D. Johnson, Anders Gustafsson; 2007
Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure; Michael D. Johnson, Anders Gustafsson; 2007

Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure Upplaga 1

av Michael D. Johnson, Anders Gustafsson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780787964696
  • Sidor: 240 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

'Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit', an integrated measurement and management system.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure (2007)

I mars 2007 släpptes boken Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure skriven av Michael D. Johnson, Anders Gustafsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 240 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure på Studentapan och spara pengar.

Referera till Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure (Upplaga 1)

Harvard

Johnson, M. D. & Gustafsson, A. (2007). Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Johnson, Michael D. & Gustafsson, Anders, Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2007).

APA

Johnson, M. D., & Gustafsson, A. (2007). Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Johnson MD, Gustafsson A. Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit: An Integrated Measure. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2007.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.