Hur etablerar man sig? : tips och exempel från vår verksamhet; Ann-Charlotte Englund; 2014

Hur etablerar man sig? : tips och exempel från vår verksamhet

av Ann-Charlotte Englund
Boken är skriven inför Entreprenörsdagen, anordnad av den ideella ekonomiföreningen SÖFRE på Södertörns Högskola den 9 april 2014. Entreprenörsdagen riktar sig till ekonomistudenter, som får lära sig mer om hur företag har etablerat sig på marknaden. Syftet med boken är att berätta hur företaget Upper Room Förlag AB växte från affärsidé till nyetablerat företag. Genom exempel från verksamhetens uppstart ges tips för nya företagare på ett enkelt och lättförståeligt sätt. Texten är mycket lättläst och är delvis illustrerad.
Boken är skriven inför Entreprenörsdagen, anordnad av den ideella ekonomiföreningen SÖFRE på Södertörns Högskola den 9 april 2014. Entreprenörsdagen riktar sig till ekonomistudenter, som får lära sig mer om hur företag har etablerat sig på marknaden. Syftet med boken är att berätta hur företaget Upper Room Förlag AB växte från affärsidé till nyetablerat företag. Genom exempel från verksamhetens uppstart ges tips för nya företagare på ett enkelt och lättförståeligt sätt. Texten är mycket lättläst och är delvis illustrerad.
Utgiven: 2014
ISBN: 9789187633126
Förlag: Upper Room Förlag AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 38 st
Boken är skriven inför Entreprenörsdagen, anordnad av den ideella ekonomiföreningen SÖFRE på Södertörns Högskola den 9 april 2014. Entreprenörsdagen riktar sig till ekonomistudenter, som får lära sig mer om hur företag har etablerat sig på marknaden. Syftet med boken är att berätta hur företaget Upper Room Förlag AB växte från affärsidé till nyetablerat företag. Genom exempel från verksamhetens uppstart ges tips för nya företagare på ett enkelt och lättförståeligt sätt. Texten är mycket lättläst och är delvis illustrerad.
Boken är skriven inför Entreprenörsdagen, anordnad av den ideella ekonomiföreningen SÖFRE på Södertörns Högskola den 9 april 2014. Entreprenörsdagen riktar sig till ekonomistudenter, som får lära sig mer om hur företag har etablerat sig på marknaden. Syftet med boken är att berätta hur företaget Upper Room Förlag AB växte från affärsidé till nyetablerat företag. Genom exempel från verksamhetens uppstart ges tips för nya företagare på ett enkelt och lättförståeligt sätt. Texten är mycket lättläst och är delvis illustrerad.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)