Handbok i relationsmarknadsföring; Don Peppers; 2000
Handbok i relationsmarknadsföring; Don Peppers; 2000

Handbok i relationsmarknadsföring Upplaga 1

av Don Peppers

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789177091769
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Damm Förlag AB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Relationsmarknadsföring eller one to one marketing är ett av de hetaste begrepen inom management idag. Enkelt uttryckt innebär det att ett företag kan skräddarsy sin marknadsföring till varje kund på ett konstnadseffektivt sätt. Det här är en komplett handbok i ämnet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Handbok i relationsmarknadsföring (2000)

I mars 2000 släpptes boken Handbok i relationsmarknadsföring skriven av Don Peppers. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Damm Förlag AB.

Köp boken Handbok i relationsmarknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Handbok i relationsmarknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Peppers, D. (2000). Handbok i relationsmarknadsföring. 1:a uppl. Damm Förlag AB.

Oxford

Peppers, Don, Handbok i relationsmarknadsföring, 1 uppl. (Damm Förlag AB, 2000).

APA

Peppers, D. (2000). Handbok i relationsmarknadsföring (1:a uppl.). Damm Förlag AB.

Vancouver

Peppers D. Handbok i relationsmarknadsföring. 1:a uppl. Damm Förlag AB; 2000.

Köp boken

259 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!