Global Marketing Management; Warren J. Keegan; 2001
Global Marketing Management; Warren J. Keegan; 2001

Global Marketing Management Upplaga 7

av Warren J. Keegan

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780130615060
  • Sidor: 617 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in International Marketing and Global Marketing. This is the leading MBA text in international marketing—with comprehensive cases.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing Management (2001)

I april 2001 släpptes boken Global Marketing Management skriven av Warren J. Keegan. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 617 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Global Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global Marketing Management (Upplaga 7)

Harvard

Keegan, W. J. (2001). Global Marketing Management. 7:e uppl. Pearson.

Oxford

Keegan, Warren J., Global Marketing Management, 7 uppl. (Pearson, 2001).

APA

Keegan, W. J. (2001). Global Marketing Management (7:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Keegan WJ. Global Marketing Management. 7:e uppl. Pearson; 2001.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.