Global Marketing: Global Edition; Warren J. Keegan, Mark Green; 2012
Global Marketing: Global Edition; Warren J. Keegan, Mark Green; 2012

Global Marketing: Global Edition Upplaga 7

av Warren J. Keegan, Mark Green

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273766711
  • Sidor: 600 st
  • Förlag: Pearson Education Limited
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate global marketing courses. The excitement, challenges, and controversies of global marketing. Global Marketing strives to reflect current issues and events while offering conceptual and analytical tools that will help readers apply the 4Ps to global marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing: Global Edition (2012)

I mars 2012 släpptes boken Global Marketing: Global Edition skriven av Warren J. Keegan, Mark Green. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 600 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education Limited.

Köp boken Global Marketing: Global Edition på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Global Marketing: Global Edition (Upplaga 7)

Harvard

Keegan, W. J. & Green, M. (2012). Global Marketing: Global Edition. 7:e uppl. Pearson Education Limited.

Oxford

Keegan, Warren J. & Green, Mark, Global Marketing: Global Edition, 7 uppl. (Pearson Education Limited, 2012).

APA

Keegan, W. J., & Green, M. (2012). Global Marketing: Global Edition (7:e uppl.). Pearson Education Limited.

Vancouver

Keegan WJ, Green M. Global Marketing: Global Edition. 7:e uppl. Pearson Education Limited; 2012.

Köp boken

335 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!