Global marketing; Warren J. Keegan; 2008
Global marketing; Warren J. Keegan; 2008

Global marketingUpplaga 5

av Warren J. Keegan

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780138133863
  • Sidor: 672 st
  • Förlag: Pearson/Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate courses in Global/International Marketing. Keegan/Green gives students an understanding of global marketing as a whole, as well as focusing on the importance of emerging nations in contemporary global marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global marketing (2008)

2008 släpptes boken Global marketing skriven av Warren J. Keegan. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 672 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson/Prentice Hall.

Köp boken Global marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global marketing (Upplaga 5)

Harvard

Keegan, W. J. (2008). Global marketing. 5:e uppl. Pearson/Prentice Hall.

Oxford

Keegan, Warren J., Global marketing, 5 uppl. (Pearson/Prentice Hall, 2008).

APA

Keegan, W. J. (2008). Global marketing (5:e uppl.). Pearson/Prentice Hall.

Vancouver

Keegan WJ. Global marketing. 5:e uppl. Pearson/Prentice Hall; 2008.