Global Marketing; Warren J. Keegan, Mark Green; 2007
Global Marketing; Warren J. Keegan, Mark Green; 2007

Global Marketing Upplaga 5

av Warren J. Keegan, Mark Green

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780138133863
  • Sidor: 672 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate courses in Global/International Marketing. Keegan/Green gives students an understanding of global marketing as a whole, as well as focusing on the importance of emerging nations in contemporary global marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing (2007)

I november 2007 släpptes boken Global Marketing skriven av Warren J. Keegan, Mark Green. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 672 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Global Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global Marketing (Upplaga 5)

Harvard

Keegan, W. J. & Green, M. (2007). Global Marketing. 5:e uppl. Pearson.

Oxford

Keegan, Warren J. & Green, Mark, Global Marketing, 5 uppl. (Pearson, 2007).

APA

Keegan, W. J., & Green, M. (2007). Global Marketing (5:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Keegan WJ, Green M. Global Marketing. 5:e uppl. Pearson; 2007.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.