Global marketing; Warren J. Keegan; 2010
Global marketing; Warren J. Keegan; 2010

Global marketingUpplaga 6

av Warren J. Keegan

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780137042685
  • Sidor: 624 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The excitement, challenges, and controversies of global marketing. Global Marketing strives to reflect current issues and events while offering conceptual and analytical tools that will help readers apply the 4Ps to global marketing. The new edition focuses on the recent changes in the world, including the global financial crisis.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global marketing (2010)

2010 släpptes boken Global marketing skriven av Warren J. Keegan. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 624 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Global marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Global marketing (Upplaga 6)

Harvard

Keegan, W. J. (2010). Global marketing. 6:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Keegan, Warren J., Global marketing, 6 uppl. (Pearson Education, 2010).

APA

Keegan, W. J. (2010). Global marketing (6:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Keegan WJ. Global marketing. 6:e uppl. Pearson Education; 2010.