Global marketing; Warren J Keegan; 2005
Global marketing; Warren J Keegan; 2005

Global marketingUpplaga 4

av Warren J Keegan

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9780131968547
  • Sidor: 656 st
  • Förlag: Pearson/Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Aims to draw students into the challenges and controversies of global marketing. This book contains chapter opening vignettes and end-of-chapter cases, along with coverage on global digital marketing. It is intended for undergraduate Global/International Marketing courses, and is suitable at the MBA level if used with supplemental cases.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global marketing (2005)

2005 släpptes boken Global marketing skriven av Warren J Keegan. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 656 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson/Prentice Hall.

Köp boken Global marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global marketing (Upplaga 4)

Harvard

Keegan, W. J. (2005). Global marketing. 4:e uppl. Pearson/Prentice Hall.

Oxford

Keegan, Warren J, Global marketing, 4 uppl. (Pearson/Prentice Hall, 2005).

APA

Keegan, W. J. (2005). Global marketing (4:e uppl.). Pearson/Prentice Hall.

Vancouver

Keegan WJ. Global marketing. 4:e uppl. Pearson/Prentice Hall; 2005.