Global Marketing; Warren J. Keegan, Mark Green; 2004
Global Marketing; Warren J. Keegan, Mark Green; 2004

Global Marketing Upplaga 4

av Warren J. Keegan, Mark Green

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780131968547
  • Sidor: 656 st
  • Förlag: PEARSON EDUCATION LIMITED
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Aims to draw students into the challenges and controversies of global marketing. This book contains chapter opening vignettes and end-of-chapter cases, along with coverage on global digital marketing. It is intended for undergraduate Global/International Marketing courses, and is suitable at the MBA level if used with supplemental cases.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing (2004)

I december 2004 släpptes boken Global Marketing skriven av Warren J. Keegan, Mark Green. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 656 sidor. Förlaget bakom boken är PEARSON EDUCATION LIMITED.

Köp boken Global Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global Marketing (Upplaga 4)

Harvard

Keegan, W. J. & Green, M. (2004). Global Marketing. 4:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED.

Oxford

Keegan, Warren J. & Green, Mark, Global Marketing, 4 uppl. (PEARSON EDUCATION LIMITED, 2004).

APA

Keegan, W. J., & Green, M. (2004). Global Marketing (4:e uppl.). PEARSON EDUCATION LIMITED.

Vancouver

Keegan WJ, Green M. Global Marketing. 4:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED; 2004.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.