Global Marketing; Warren J. Keegan, Mark C. Green; 2007
Global Marketing; Warren J. Keegan, Mark C. Green; 2007

Global Marketing Upplaga 5

av Warren J. Keegan, Mark C. Green

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780131754348
  • Sidor: 643 st
  • Förlag: Pearson College Div
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

KEY BENEFIT: The new edition of the popular Global Marketing draws students into the excitement, challenges, and controversies of global marketing. The paperback, two-color format gives readers the flexibility to choose a book that is economical as well as interesting. KEY TOPICS: Each chapter features vignettes and discussion cases featuring high-profile, real-world companies and products; examples from the trade press to illustrate key terms and issues; topical and timely boxed features; and concise summaries of the latest research findings published in scholarly journals. MARKET: For those entering the global job market, especially helpful for hirees of import/export departments.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global Marketing (2007)

I november 2007 släpptes boken Global Marketing skriven av Warren J. Keegan, Mark C. Green. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 643 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson College Div.

Köp boken Global Marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global Marketing (Upplaga 5)

Harvard

Keegan, W. J. & Green, M. C. (2007). Global Marketing. 5:e uppl. Pearson College Div.

Oxford

Keegan, Warren J. & Green, Mark C., Global Marketing, 5 uppl. (Pearson College Div, 2007).

APA

Keegan, W. J., & Green, M. C. (2007). Global Marketing (5:e uppl.). Pearson College Div.

Vancouver

Keegan WJ, Green MC. Global Marketing. 5:e uppl. Pearson College Div; 2007.

Köp boken

419 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!