Global marketing; Warren J. Keegan; 2003
Global marketing; Warren J. Keegan; 2003

Global marketingUpplaga 3

av Warren J. Keegan

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780131224537
  • Sidor: 666 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate courses in International Marketing. Also appropriate at the MBA level if used with supplemental casebook. The third edition, like its predecessors, offers a concise, authoritative introduction to the field.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Global marketing (2003)

2003 släpptes boken Global marketing skriven av Warren J. Keegan. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 666 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Global marketing på Studentapan och spara pengar.

Referera till Global marketing (Upplaga 3)

Harvard

Keegan, W. J. (2003). Global marketing. 3:e uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Keegan, Warren J., Global marketing, 3 uppl. (Prentice-Hall, 2003).

APA

Keegan, W. J. (2003). Global marketing (3:e uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Keegan WJ. Global marketing. 3:e uppl. Prentice-Hall; 2003.