Framework for Marketing Management, A, Global Edition; Philip Kotler; 2015
Framework for Marketing Management, A, Global Edition; Philip Kotler; 2015

Framework for Marketing Management, A, Global Edition Upplaga 6

av Philip Kotler

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781292093147
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For graduate and undergraduate courses in marketing management. A Succinct Guide to 21st Century Marketing Management Framework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Management, a comprehensive look at marketing strategy. The book’s efficient coverage of current marketing management practices makes for a short yet thorough text that provides the perfect supplement for incorporated simulations, projects, and cases. The Sixth Edition approaches the topic of marketing from a current standpoint, focusing its information and strategy on the realities of 21st century marketing. Individuals, groups, and companies alike can modernize their marketing strategies to comply with 21st century standards by engaging in this succinct yet comprehensive text.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Framework for Marketing Management, A, Global Edition (2015)

I juni 2015 släpptes boken Framework for Marketing Management, A, Global Edition skriven av Philip Kotler. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Framework for Marketing Management, A, Global Edition på Studentapan och spara uppåt 40% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Framework for Marketing Management, A, Global Edition (Upplaga 6)

Harvard

Kotler, P. (2015). Framework for Marketing Management, A, Global Edition. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, Framework for Marketing Management, A, Global Edition, 6 uppl. (Pearson, 2015).

APA

Kotler, P. (2015). Framework for Marketing Management, A, Global Edition (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P. Framework for Marketing Management, A, Global Edition. 6:e uppl. Pearson; 2015.

Köp boken

605 kr
1 009 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!