Emotionsladdad marknadsföring; Magnus Söderlund; 2003
Emotionsladdad marknadsföring; Magnus Söderlund; 2003

Emotionsladdad marknadsföringUpplaga 1

av Magnus Söderlund

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789147072798
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

En stor del av reklambudskapen vi möts av syftar till att väcka positiva känslor, som kopplas till produkten. Den här boken vill göra oss bättre rustade att handskas med emotionsladdad marknadsföring. Läs mer Emotionsladdade objekt väcker ofta positiva känslor hos betraktaren, för att i nästa steg påverka dennes utvärdering av både marknadsföringen i sig och produkten. Och det tycks ske på ett snabbt och omedvetet sätt. Därför kan man betrakta emotionsladdad marknadsföring som ett försök till dold påverkan. Men emotionsladdad marknadsföring ger inte alltid de effekter som marknadsföraren önskar. Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2003 av Sveriges Marknadsförbund. Om författarna Magnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och föreståndare för CCM (Centre for Consumer Marketing).

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Emotionsladdad marknadsföring (2003)

I juni 2003 släpptes boken Emotionsladdad marknadsföring skriven av Magnus Söderlund. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 304 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Emotionsladdad marknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Referera till Emotionsladdad marknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Söderlund, M. (2003). Emotionsladdad marknadsföring. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Söderlund, Magnus, Emotionsladdad marknadsföring, 1 uppl. (Liber, 2003).

APA

Söderlund, M. (2003). Emotionsladdad marknadsföring (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Söderlund M. Emotionsladdad marknadsföring. 1:a uppl. Liber; 2003.