Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer; Lage Rosvall; 1992
Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer; Lage Rosvall; 1992

Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer Upplaga 2

av Lage Rosvall

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9789186460396
  • Sidor: 365 st
  • Förlag: IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning)
  • Språk: Svenska

Om boken

1992 släpptes boken Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer skriven av Lage Rosvall. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 365 sidor. Förlaget bakom boken är IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning).

Köp boken Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer (Upplaga 2)

Harvard

Rosvall, L. (1992). Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer. 2:a uppl. IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning).

Oxford

Rosvall, Lage, Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer, 2 uppl. (IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning), 1992).

APA

Rosvall, L. (1992). Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer (2:a uppl.). IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning).

Vancouver

Rosvall L. Ekonomi för affärsmän: en bok om kronor och procent i affärslivet, skriven för marknadsförare, tekniker och administratörer. 2:a uppl. IHM (Institutet för högre marknadsföringsutbildning); 1992.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.