Effektiv reklam; Peer Franzén; 2007
Effektiv reklam; Peer Franzén; 2007

Effektiv reklamUpplaga 2

av Peer Franzén

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9789186460891
  • Sidor: 192 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Denna bok ger en god inblick i de olika moment som en marknadsförare behöver gå igenom för att skapa effektiv kommunikation. Den är handfast och mycket värdefull som guide i det komplexa ämnet att kommunicera ett företags produkter eller tjänster. Andra reviderade upplagan kan ses både som en lärobok för de som vill arbeta med marknadsföring och som en uppslagsbok och tankeväckare för de som redan arbetar med kommersiell kommunikation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Effektiv reklam (2007)

I augusti 2007 släpptes boken Effektiv reklam skriven av Peer Franzén. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 192 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Effektiv reklam på Studentapan och spara pengar.

Referera till Effektiv reklam (Upplaga 2)

Harvard

Franzén, P. (2007). Effektiv reklam. 2:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Franzén, Peer, Effektiv reklam, 2 uppl. (Studentlitteratur AB, 2007).

APA

Franzén, P. (2007). Effektiv reklam (2:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Franzén P. Effektiv reklam. 2:a uppl. Studentlitteratur AB; 2007.