Det missförstådda varumärket; Bengt Håkansson; 2004
Det missförstådda varumärket; Bengt Håkansson; 2004

Det missförstådda varumärket Upplaga 3000

av Bengt Håkansson

  • Upplaga: 3000e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9789197360777
  • Sidor: 223 st
  • Förlag: Liljedahl Publishing
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

I november 2004 släpptes boken Det missförstådda varumärket skriven av Bengt Håkansson. Det är den 3000e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 223 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liljedahl Publishing.

Köp boken Det missförstådda varumärket på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Det missförstådda varumärket (Upplaga 3000)

Harvard

Håkansson, B. (2004). Det missförstådda varumärket. 3000:e uppl. Liljedahl Publishing.

Oxford

Håkansson, Bengt, Det missförstådda varumärket, 3000 uppl. (Liljedahl Publishing, 2004).

APA

Håkansson, B. (2004). Det missförstådda varumärket (3000:e uppl.). Liljedahl Publishing.

Vancouver

Håkansson B. Det missförstådda varumärket. 3000:e uppl. Liljedahl Publishing; 2004.

Köp boken

245 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!