Det goda tramset i sociala medier Upplaga 1
Det goda tramset är en av de viktigaste framgångsfaktorerna för människan. Kanske den viktigaste. Ändå möts tramset i sociala medier ofta med skepsis. Författarduon beskriver hur vi bör ta det goda tramset i sociala medier på allvar, lära oss spelreglerna och förstå hur vi kan använda oss av nya möjligheter för att ”vattna vår relationsrabatt”.
Författarna intresserar sig för mänskliga interaktioner och nätverkande. De har intervjuat och citerat personer som har haft både glädje och nytta av sociala medier. De vill få läsaren att reflektera samtidigt som de inspirerar läsaren till att utveckla sin närvaro i sociala medier. Använder du det goda tramset på rätt sätt blir det ett kraftfullt verktyg som kan hjälpa dig att nå dina, företagets eller föreningens mål.
Åsa Stenström befinner sig på Gotland och Niklas Myhr i Kalifornien. Tillsammans bjuder de på erfarenheter och exempel både från stora och små sammanhang. Båda är entusiastiska användare av sociala medier. De är rörande överens om att det goda tramset i sociala medier är något riktigt värdefullt och dessutom roligt!
Åsa Stenström: Nyfiken marknadskonsult och dialektal kameleont. Lever och jobbar tillsammans med Roine Andersson. De driver stenstrominfo.se i Kappelshamn på Gotland – 150 meter från havet. Katten Doris assisterar på jobbverandan. Dottern Alice dyker ibland upp på Facetime. Har tidigare författat boken Mindre migrän – Mera liv. Gillar att illustrera i Corel Painter. Optimist som engagerar sig i landsbygdsutveckling.
Niklas Myhr: Svenskamerikansk pitebo i Orange County, Kalifornien. Professor i sociala medier och internationell marknadsföring på Chapman University med en Ph.D. från University of Virginia i bagaget. Ofta enfaldig men även tvåfaldig Hans Werthén-fondstipendiat. Hittade fru Monica på en milleniumfest på Strandvägen i Stockholm. Selma och Sebastian är deras barn och Simona är hund i familjen.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2014
ISBN: 9789198129908
Förlag: Stenströms Information & Marknadsföring
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 256 st
Det goda tramset är en av de viktigaste framgångsfaktorerna för människan. Kanske den viktigaste. Ändå möts tramset i sociala medier ofta med skepsis. Författarduon beskriver hur vi bör ta det goda tramset i sociala medier på allvar, lära oss spelreglerna och förstå hur vi kan använda oss av nya möjligheter för att ”vattna vår relationsrabatt”.
Författarna intresserar sig för mänskliga interaktioner och nätverkande. De har intervjuat och citerat personer som har haft både glädje och nytta av sociala medier. De vill få läsaren att reflektera samtidigt som de inspirerar läsaren till att utveckla sin närvaro i sociala medier. Använder du det goda tramset på rätt sätt blir det ett kraftfullt verktyg som kan hjälpa dig att nå dina, företagets eller föreningens mål.
Åsa Stenström befinner sig på Gotland och Niklas Myhr i Kalifornien. Tillsammans bjuder de på erfarenheter och exempel både från stora och små sammanhang. Båda är entusiastiska användare av sociala medier. De är rörande överens om att det goda tramset i sociala medier är något riktigt värdefullt och dessutom roligt!
Åsa Stenström: Nyfiken marknadskonsult och dialektal kameleont. Lever och jobbar tillsammans med Roine Andersson. De driver stenstrominfo.se i Kappelshamn på Gotland – 150 meter från havet. Katten Doris assisterar på jobbverandan. Dottern Alice dyker ibland upp på Facetime. Har tidigare författat boken Mindre migrän – Mera liv. Gillar att illustrera i Corel Painter. Optimist som engagerar sig i landsbygdsutveckling.
Niklas Myhr: Svenskamerikansk pitebo i Orange County, Kalifornien. Professor i sociala medier och internationell marknadsföring på Chapman University med en Ph.D. från University of Virginia i bagaget. Ofta enfaldig men även tvåfaldig Hans Werthén-fondstipendiat. Hittade fru Monica på en milleniumfest på Strandvägen i Stockholm. Selma och Sebastian är deras barn och Simona är hund i familjen.
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.