Den svenska mediemarknaden 2013; Staffan Sundin; 2013
endast ny

Den svenska mediemarknaden 2013 Upplaga 1

av Staffan Sundin
Analysen i Den svenska mediemarknaden 2013 bygger på en bred bevakning av utvecklingen av mediemarknaderna i framför allt Norden men även i övriga världen. Årsredovisningar för cirka 1 300 svenska medieföretag och ett hundratal utländska genomgås årligen systematiskt. Vidare bevakas kontinuerligt artiklar i dagspress och fackpress samt mediesajter, t ex Medievärlden, Journalisten, Resumé, Dagens Media, Svensk Bokhandel, Kampanje, Vassa Eggen, och företagens hemsidor. Forskningen på området följs i vetenskapliga monografier och artiklar.
Analysen i Den svenska mediemarknaden 2013 bygger på en bred bevakning av utvecklingen av mediemarknaderna i framför allt Norden men även i övriga världen. Årsredovisningar för cirka 1 300 svenska medieföretag och ett hundratal utländska genomgås årligen systematiskt. Vidare bevakas kontinuerligt artiklar i dagspress och fackpress samt mediesajter, t ex Medievärlden, Journalisten, Resumé, Dagens Media, Svensk Bokhandel, Kampanje, Vassa Eggen, och företagens hemsidor. Forskningen på området följs i vetenskapliga monografier och artiklar.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2013
ISBN: 9789186523763
Förlag: Nordicom
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 100 st
Analysen i Den svenska mediemarknaden 2013 bygger på en bred bevakning av utvecklingen av mediemarknaderna i framför allt Norden men även i övriga världen. Årsredovisningar för cirka 1 300 svenska medieföretag och ett hundratal utländska genomgås årligen systematiskt. Vidare bevakas kontinuerligt artiklar i dagspress och fackpress samt mediesajter, t ex Medievärlden, Journalisten, Resumé, Dagens Media, Svensk Bokhandel, Kampanje, Vassa Eggen, och företagens hemsidor. Forskningen på området följs i vetenskapliga monografier och artiklar.
Analysen i Den svenska mediemarknaden 2013 bygger på en bred bevakning av utvecklingen av mediemarknaderna i framför allt Norden men även i övriga världen. Årsredovisningar för cirka 1 300 svenska medieföretag och ett hundratal utländska genomgås årligen systematiskt. Vidare bevakas kontinuerligt artiklar i dagspress och fackpress samt mediesajter, t ex Medievärlden, Journalisten, Resumé, Dagens Media, Svensk Bokhandel, Kampanje, Vassa Eggen, och företagens hemsidor. Forskningen på området följs i vetenskapliga monografier och artiklar.
Ny bok
332 kr349 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
332 kr349 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)