Den svenska mediemarknaden 2006; Staffan Sundin; 2006

Den svenska mediemarknaden 2006

av Staffan Sundin
En faktasammanställning rörande de större svenska medieföretagen med uppgifter om de två föregående årens ekonomiska utfall, marknadsandelar, ägarförhållanden, m m. Liknande uppgifter lämnas också för de största utländska medieföretagen. Sammanställningen inleds med en analys av medieägandet där förändringar och trender vad gäller mediemarknaden diskuteras.
En faktasammanställning rörande de större svenska medieföretagen med uppgifter om de två föregående årens ekonomiska utfall, marknadsandelar, ägarförhållanden, m m. Liknande uppgifter lämnas också för de största utländska medieföretagen. Sammanställningen inleds med en analys av medieägandet där förändringar och trender vad gäller mediemarknaden diskuteras.
Utgiven: 2006
ISBN: 9789189471382
Förlag: Nordicom
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 112 st
En faktasammanställning rörande de större svenska medieföretagen med uppgifter om de två föregående årens ekonomiska utfall, marknadsandelar, ägarförhållanden, m m. Liknande uppgifter lämnas också för de största utländska medieföretagen. Sammanställningen inleds med en analys av medieägandet där förändringar och trender vad gäller mediemarknaden diskuteras.
En faktasammanställning rörande de större svenska medieföretagen med uppgifter om de två föregående årens ekonomiska utfall, marknadsandelar, ägarförhållanden, m m. Liknande uppgifter lämnas också för de största utländska medieföretagen. Sammanställningen inleds med en analys av medieägandet där förändringar och trender vad gäller mediemarknaden diskuteras.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)