Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter; Magnus Söderlund; 1997
Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter; Magnus Söderlund; 1997

Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekterUpplaga 1

av Magnus Söderlund

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9789147040148
  • Sidor: 208 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer? Läs mer Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts. Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund. Om författarna Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter (1997)

I februari 1997 släpptes boken Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter skriven av Magnus Söderlund. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 208 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter på Studentapan och spara pengar.

Referera till Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter (Upplaga 1)

Harvard

Söderlund, M. (1997). Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Söderlund, Magnus, Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter, 1 uppl. (Liber, 1997).

APA

Söderlund, M. (1997). Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Söderlund M. Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter. 1:a uppl. Liber; 1997.