Den lojala kunden; Magnus Söderlund; 2001
Den lojala kunden; Magnus Söderlund; 2001

Den lojala kundenUpplaga 1

av Magnus Söderlund

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9789147061594
  • Sidor: 200 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Någonting har hänt inom marknadsföringen. Allt fler vill veta hur man lyckas behålla befintliga kunder. Kundlojalitet har blivit ett nyckelord. Kanske är det dags att mynta det nya begreppet lojalitetsföring? Läs mer Den lojala kunden försöker reda ut begreppen genom att lämna svar på frågor som: Vad är kundlojalitet? Vad är det som driver fram lojaliteten? Vad kan lojalitetsföraren göra? Vilka blir konsekvenserna av kundlojalitet? Boken baseras på befintliga teorier och modeller inom området, samtidigt som den strävar efter att expandera dessa. Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2001 av Sveriges Marknadsförbund. Om författarna Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Den lojala kunden (2001)

I februari 2001 släpptes boken Den lojala kunden skriven av Magnus Söderlund. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 200 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Den lojala kunden på Studentapan och spara pengar.

Referera till Den lojala kunden (Upplaga 1)

Harvard

Söderlund, M. (2001). Den lojala kunden. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Söderlund, Magnus, Den lojala kunden, 1 uppl. (Liber, 2001).

APA

Söderlund, M. (2001). Den lojala kunden (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Söderlund M. Den lojala kunden. 1:a uppl. Liber; 2001.