Customer sense  : how the 5 senses influence buying behavior; Aradhna Krishna; 2013
Customer sense  : how the 5 senses influence buying behavior; Aradhna Krishna; 2013

Customer sense : how the 5 senses influence buying behaviorUpplaga 1

av Aradhna Krishna

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781349344420
  • Sidor: 185 st
  • Förlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer sense : how the 5 senses influence buying behavior (2013)

2013 släpptes boken Customer sense : how the 5 senses influence buying behavior skriven av Aradhna Krishna. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 185 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave Macmillan som har sitt säte i London.

Köp boken Customer sense : how the 5 senses influence buying behavior på Studentapan och spara uppåt 33% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Customer sense : how the 5 senses influence buying behavior (Upplaga 1)

Harvard

Krishna, A. (2013). Customer sense  : how the 5 senses influence buying behavior. 1:a uppl. Palgrave Macmillan.

Oxford

Krishna, Aradhna, Customer sense  : how the 5 senses influence buying behavior, 1 uppl. (Palgrave Macmillan, 2013).

APA

Krishna, A. (2013). Customer sense  : how the 5 senses influence buying behavior (1:a uppl.). Palgrave Macmillan.

Vancouver

Krishna A. Customer sense  : how the 5 senses influence buying behavior. 1:a uppl. Palgrave Macmillan; 2013.