Customer Sense; Aradhna Krishna; 2013
Customer Sense; Aradhna Krishna; 2013

Customer Sense Upplaga 1

av Aradhna Krishna

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781349344420
  • Sidor: 185 st
  • Förlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer Sense (2013)

2013 släpptes boken Customer Sense skriven av Aradhna Krishna. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 185 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave Macmillan som har sitt säte i London.

Köp boken Customer Sense på Studentapan och spara uppåt 36% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Customer Sense (Upplaga 1)

Harvard

Krishna, A. (2013). Customer Sense. 1:a uppl. Palgrave Macmillan.

Oxford

Krishna, Aradhna, Customer Sense, 1 uppl. (Palgrave Macmillan, 2013).

APA

Krishna, A. (2013). Customer Sense (1:a uppl.). Palgrave Macmillan.

Vancouver

Krishna A. Customer Sense. 1:a uppl. Palgrave Macmillan; 2013.

Köp boken

359 kr
560 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!