Customer Orientation and Market Action; Michael D Johnson; 1997
Customer Orientation and Market Action; Michael D Johnson; 1997

Customer Orientation and Market Action Upplaga 1

av Michael D Johnson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9780133286670
  • Sidor: 183 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Graduate/executive level consumer behavior and technology text illustrates the importance of understanding customer needs. In Customer Orientation and Market Action Johnson provides a rigorous yet practical introduction to customers in today's marketplace. By integrating research and application, the book helps both students and practitioners gain valuable insights into customer characteristics and needs, and use these insights to improve business decisions.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer Orientation and Market Action (1997)

I juni 1997 släpptes boken Customer Orientation and Market Action skriven av Michael D Johnson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 183 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Customer Orientation and Market Action på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Customer Orientation and Market Action (Upplaga 1)

Harvard

Johnson, M. D. (1997). Customer Orientation and Market Action. 1:a uppl. Pearson.

Oxford

Johnson, Michael D, Customer Orientation and Market Action, 1 uppl. (Pearson, 1997).

APA

Johnson, M. D. (1997). Customer Orientation and Market Action (1:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Johnson MD. Customer Orientation and Market Action. 1:a uppl. Pearson; 1997.

Köp boken

179 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!