Content Strategy for the Web; Kristina Halvorson, Melissa Rach; 2012
Content Strategy for the Web; Kristina Halvorson, Melissa Rach; 2012

Content Strategy for the Web Upplaga 2

av Kristina Halvorson, Melissa Rach

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780321808301
  • Sidor: 216 st
  • Förlag: NEW RIDERS PUBLISHING
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

FROM CONSTANT CRISIS TO SUSTAINABLE SUCCESS BETTER CONTENT MEANS BETTER BUSINESS. Your content is a mess: the website redesigns didn’t help, and the new CMS just made things worse. Or, maybe your content is full of potential: you know new revenue and cost-savings opportunities exist, but you’re not sure where to start. How can you realize the value of content while planning for its long-term success? For organizations all over the world, Content Strategy for the Web is the go-to content strategy handbook. Read it to: Understand content strategy and its business value Discover the processes and people behind a successful content strategy Make smarter, achievable decisions about what content to create and how Find out how to build a business case for content strategy With all-new chapters, updated material, case studies, and more, the second edition of Content Strategy for the Web is an essential guide for anyone who works with content.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Content Strategy for the Web (2012)

I mars 2012 släpptes boken Content Strategy for the Web skriven av Kristina Halvorson, Melissa Rach. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 216 sidor. Förlaget bakom boken är NEW RIDERS PUBLISHING.

Köp boken Content Strategy for the Web på Studentapan och spara uppåt 45% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Content Strategy for the Web (Upplaga 2)

Harvard

Halvorson, K. & Rach, M. (2012). Content Strategy for the Web. 2:a uppl. NEW RIDERS PUBLISHING.

Oxford

Halvorson, Kristina & Rach, Melissa, Content Strategy for the Web, 2 uppl. (NEW RIDERS PUBLISHING, 2012).

APA

Halvorson, K., & Rach, M. (2012). Content Strategy for the Web (2:a uppl.). NEW RIDERS PUBLISHING.

Vancouver

Halvorson K, Rach M. Content Strategy for the Web. 2:a uppl. NEW RIDERS PUBLISHING; 2012.

Köp boken

259 kr
474 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!