CONSUMERS; Eric J. Arnould, Linda Price, George Martin Zinkhan; 2003
CONSUMERS; Eric J. Arnould, Linda Price, George Martin Zinkhan; 2003

CONSUMERSUpplaga 2

av Eric J. Arnould, Linda Price, George Martin Zinkhan

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780071247092
  • Sidor: 845 st
  • Förlag: McGraw-Hill Higher Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Analyses how and why consumers purchase and consume the way they do. This work outlines both the individual and social factors that influence these processes. It presents a global, behavioral, and multi-disciplinary coverage of consumer behavior. It also provides the developments in the areas of technology, research, along with examples.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om CONSUMERS (2003)

I april 2003 släpptes boken CONSUMERS skriven av Eric J. Arnould, Linda Price, George Martin Zinkhan. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 845 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Higher Education som har sitt säte i New york.

Köp boken CONSUMERS på Studentapan och spara pengar.

Referera till CONSUMERS (Upplaga 2)

Harvard

Arnould, E. J., Price, L. & Zinkhan, G. M. (2003). CONSUMERS. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education.

Oxford

Arnould, Eric J., Price, Linda & Zinkhan, George Martin, CONSUMERS, 2 uppl. (McGraw-Hill Higher Education, 2003).

APA

Arnould, E. J., Price, L., & Zinkhan, G. M. (2003). CONSUMERS (2:a uppl.). McGraw-Hill Higher Education.

Vancouver

Arnould EJ, Price L, Zinkhan GM. CONSUMERS. 2:a uppl. McGraw-Hill Higher Education; 2003.