Consumer Behavior: Buying, Having, and Being; Michael R. Solomon
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being; Michael R. Solomon

Consumer Behavior: Buying, Having, and BeingUpplaga 9

av Michael R. Solomon

  • Upplaga: 9e upplagan
  • ISBN: 9780273755883
  • Sidor: 680 st
  • Förlag: Pearson

Om boken

In this textbook on consumer behaviour the author looks at how the field of marketing is influenced by the actions of consumers and also how we, as consumers, are influenced by marketers.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behavior: Buying, Having, and Being

Consumer Behavior: Buying, Having, and Being skriven av Michael R. Solomon. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den och består av 680 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Consumer Behavior: Buying, Having, and Being på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer Behavior: Buying, Having, and Being (Upplaga 9)

Harvard

Solomon, M. R. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being. 9:e uppl. Pearson.

Oxford

Solomon, Michael R., Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, 9 uppl. (Pearson, u.å.).

APA

Solomon, M. R. (u.å.). Consumer Behavior: Buying, Having, and Being (9:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Solomon MR. Consumer Behavior: Buying, Having, and Being. 9:e uppl. Pearson;