MKTG13 : principles of marketing; Charles W. Lamb; 2021
MKTG13 : principles of marketing; Charles W. Lamb; 2021

MKTG13 : principles of marketingUpplaga 13

av Charles W. Lamb

  • Upplaga: 13e upplagan
  • Utgiven: 2021
  • ISBN: 9780357127803
  • Sidor: 448 st
  • Förlag: Cengage
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Learn Marketing YOUR Way with MKTG and MindTap! MKTG???s easy-reference, paperback textbook presents course content through visually engaging chapters. Read or listen to your textbook, complete assignments, and study, all in one place. Track your scores and stay motivated toward your goals. Whether you have more work to do or are ahead of the curve, you???ll know where you need to focus your efforts. And the MindTap Green Dot will charge your confidence along the way. When it???s time to study, everything you???ve flagged or noted can be gathered into a guide you can organize.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om MKTG13 : principles of marketing (2021)

2021 släpptes boken MKTG13 : principles of marketing skriven av Charles W. Lamb. Det är den 13e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 448 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage.

Köp boken MKTG13 : principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till MKTG13 : principles of marketing (Upplaga 13)

Harvard

Lamb, C. W. (2021). MKTG13 : principles of marketing. 13:e uppl. Cengage.

Oxford

Lamb, Charles W., MKTG13 : principles of marketing, 13 uppl. (Cengage, 2021).

APA

Lamb, C. W. (2021). MKTG13 : principles of marketing (13:e uppl.). Cengage.

Vancouver

Lamb CW. MKTG13 : principles of marketing. 13:e uppl. Cengage; 2021.