Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design; Otto von Busch; 2009
Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design; Otto von Busch; 2009

Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion designUpplaga 1

av Otto von Busch

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789197841108
  • Sidor: 383 st
  • Förlag: Camino förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Taking a hacktivist stance, fashion designers can engage participants to reform fashion from a phenomenon of dictatorshiip and anxiety to a collective experience of empowernment. In such settings, a fashionista is not only someone who loves fashion but one who becomes fashion-able.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design (2009)

I september 2009 släpptes boken Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design skriven av Otto von Busch. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 383 sidor djupgående information om konstens värld. Förlaget bakom boken är Camino förlag.

Köp boken Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design (Upplaga 1)

Harvard

Busch, O. von (2009). Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design. 1:a uppl. Camino förlag.

Oxford

Busch, Otto von, Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design, 1 uppl. (Camino förlag, 2009).

APA

Busch, O. von. (2009). Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design (1:a uppl.). Camino förlag.

Vancouver

Busch O von. Becoming fashion-able : hacktivism and engaged fashion design. 1:a uppl. Camino förlag; 2009.