Att skapa upplevelser - från OK till WOW; Lena Mossberg; 2003
Att skapa upplevelser - från OK till WOW; Lena Mossberg; 2003

Att skapa upplevelser - från OK till WOW Upplaga 1

av Lena Mossberg

4.3 (4)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789144026879
  • Sidor: 211 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel. Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Att skapa upplevelser - från OK till WOW (2003)

I augusti 2003 släpptes boken Att skapa upplevelser - från OK till WOW skriven av Lena Mossberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 211 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Att skapa upplevelser - från OK till WOW på Studentapan och spara pengar.

Referera till Att skapa upplevelser - från OK till WOW (Upplaga 1)

Harvard

Mossberg, L. (2003). Att skapa upplevelser - från OK till WOW. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Mossberg, Lena, Att skapa upplevelser - från OK till WOW, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2003).

APA

Mossberg, L. (2003). Att skapa upplevelser - från OK till WOW (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Mossberg L. Att skapa upplevelser - från OK till WOW. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2003.

Köp boken

139 kr