Att skapa upplevelser; Lena Mossberg, Kristina Nilsson Lindström; 2024
Att skapa upplevelser; Lena Mossberg, Kristina Nilsson Lindström; 2024

Att skapa upplevelser Upplaga 3

av Lena Mossberg, Kristina Nilsson Lindström

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2024
  • ISBN: 9789144175270
  • Sidor: 236 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Upplevelser handlar mycket om att få göra något roligt och annorlunda - något extraordinärt. För dig som producerar eller marknadsför event eller produkter som består av upplevelser gäller det att få kunden engagerad och stimulerad - emotionella värden har allt större betydelse vid köp och konsumtion. I den här boken beskrivs hur fysiska och digitala upplevelser kan skapas, från både producentens och konsumentens perspektiv. En viktig poäng i boken är att upplevelsen samskapas mellan producenten och konsumenten. Den här tredje upplagan har utökats med många nya exempel på upplevelser, skrivna av gästförfattare som är verksamma inom olika områden. Det har också tillkommit ett helt nytt kapitel om hållbarhet, skrivet av Kristina Nilsson Lindström. Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola eller universitet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Att skapa upplevelser (2024)

I juni 2024 släpptes boken Att skapa upplevelser skriven av Lena Mossberg, Kristina Nilsson Lindström. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 236 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Att skapa upplevelser på Studentapan och spara pengar.

Referera till Att skapa upplevelser (Upplaga 3)

Harvard

Mossberg, L. & Lindström, K. N. (2024). Att skapa upplevelser. 3:e uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Mossberg, Lena & Lindström, Kristina Nilsson, Att skapa upplevelser, 3 uppl. (Studentlitteratur AB, 2024).

APA

Mossberg, L., & Lindström, K. N. (2024). Att skapa upplevelser (3:e uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Mossberg L, Lindström KN. Att skapa upplevelser. 3:e uppl. Studentlitteratur AB; 2024.

Köp boken

Helt ny

400 kr