Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv; Sverige. Skolverket, Sverige. Skolöverstyrelsen
(tidigare namn), Sverige. Skolöverstyrelsen, Sverige. Myndigheten för skolutveckling; 2012
Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv; Sverige. Skolverket, Sverige. Skolöverstyrelsen
(tidigare namn), Sverige. Skolöverstyrelsen, Sverige. Myndigheten för skolutveckling; 2012

Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv Upplaga 1

av Sverige. Skolverket, Sverige. Skolöverstyrelsen (tidigare namn), Sverige. Skolöverstyrelsen, Sverige. Myndigheten för skolutveckling

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789187115301
  • Sidor: 115 st
  • Förlag: Skolverket
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Vad innebär naturvetenskaplig forskning och på vilket sätt kan den bidra till en förändrad undervisning i skolans naturvetenskap? Vad är det som gör skillnad i elevers lärande i naturvetenskap? I den här översikten diskuteras dennna fråga. Det handlar bland annat om att utveckla undervisningen i naturvetenskap men också att diksutera modeller och dokumenterad samt beprövad erfarenhet som har en mer allmän bäring på undervisningen.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv (2012)

I april 2012 släpptes boken Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv skriven av Sverige. Skolverket, Sverige. Skolöverstyrelsen (tidigare namn), Sverige. Skolöverstyrelsen, Sverige. Myndigheten för skolutveckling. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 115 sidor djupgående information om pedagogik. Förlaget bakom boken är Skolverket.

Köp boken Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv på Studentapan och spara pengar.

Referera till Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv (Upplaga 1)

Harvard

Skolverket, Sverige., namn), Sverige. Skolöverstyrelsen (tidigare, Skolöverstyrelsen, Sverige. & skolutveckling, Sverige. M. för (2012). Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv. 1:a uppl. Skolverket.

Oxford

Skolverket, Sverige., namn), Sverige. Skolöverstyrelsen (tidigare, Skolöverstyrelsen, Sverige. & skolutveckling, Sverige. Myndigheten för, Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv, 1 uppl. (Skolverket, 2012).

APA

Skolverket, Sverige., namn), Sverige. Skolöverstyrelsen (tidigare, Skolöverstyrelsen, Sverige., & skolutveckling, Sverige. M. för. (2012). Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv (1:a uppl.). Skolverket.

Vancouver

1.
Skolverket Sverige, namn) Sverige Skolöverstyrelsen (tidigare, Skolöverstyrelsen Sverige, skolutveckling SverigeM för. Att se helheter i undervisningen : naturvetenskapligt perspektiv. 1:a uppl. Skolverket; 2012.

Köp boken

89 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!