Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926; Ingrid Lindahl; 2002
Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926; Ingrid Lindahl; 2002

Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926

av Ingrid Lindahl

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789188810267
  • Sidor: 291 st
  • Förlag: Forskarutbildningen i Pedagogik
  • Språk: Svenska

Om boken

2002 släpptes boken Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926 skriven av Ingrid Lindahl. Den är skriven på svenska och består av 291 sidor. Förlaget bakom boken är Forskarutbildningen i Pedagogik.

Köp boken Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926

Harvard

Lindahl, I. (2002). Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926. Forskarutbildningen i Pedagogik.

Oxford

Lindahl, Ingrid, Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926 (Forskarutbildningen i Pedagogik, 2002).

APA

Lindahl, I. (2002). Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926. Forskarutbildningen i Pedagogik.

Vancouver

Lindahl I. Att lära i mötet mellan estetik och rationaltitet: pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och formVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: InvestigationesVolym 163 av Studia psychologica et paedagogica: Series altera, ISSN 0346-5926. Forskarutbildningen i Pedagogik; 2002.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.