Analysing media texts; Marie Gillespie, Jason Toynbee; 2006
Analysing media texts; Marie Gillespie, Jason Toynbee; 2006

Analysing media texts

av Marie Gillespie, Jason Toynbee

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780335218875
  • Sidor: 208 st
  • Förlag: Open University Press
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

"This book provides an engaging introduction to analysing media texts. Students learn how to do semiotic, genre and narrative analysis, content and discourse analysis, and engage with debates about the politics of representation. Each chapter provides readings and worked examples, from the classic 1959 film melodrama by Douglas Sirk, Imitation of Life, to contemporary television ads."--BOOK JACKET.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Analysing media texts (2006)

2006 släpptes boken Analysing media texts skriven av Marie Gillespie, Jason Toynbee. Den är skriven på engelska och består av 208 sidor. Förlaget bakom boken är Open University Press.

Köp boken Analysing media texts på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Analysing media texts

Harvard

Gillespie, M. & Toynbee, J. (2006). Analysing media texts. Open University Press.

Oxford

Gillespie, Marie & Toynbee, Jason, Analysing media texts (Open University Press, 2006).

APA

Gillespie, M., & Toynbee, J. (2006). Analysing media texts. Open University Press.

Vancouver

Gillespie M, Toynbee J. Analysing media texts. Open University Press; 2006.